domingo, 29 de enero de 2017

m i r r o r m i r r o r








 Me encanta relajarme los domingos. Un plan que nunca falla es terminar el día con un buen baño (bomba de Lush incluida), pero otro infalible es, sin duda, un buen paseo. Me gusta aprovechar para visitar sitios a los que no puedo ir normalmente, aunque a veces también me apetece ser turista en mi propia ciudad. El barrio de Canido (Ferrol) es uno de esos rincones mágicos que me han enamorado desde el día que me mudé aquí, sus paredes están llenas de arte y sus meninas llenas de mensajes. Para recorrerlo, un calzado cómodo, unos jeans, y esta capa tan especial. ¡Feliz semana! :)

 ----

I love to relax on Sundays. A great plan for me is to end the day with a good bath (Lush bath bomb included), but another infallible plan is to take a good walk, no doubt. I like to take advantage of my freetime to visit places where I can not go normally, although sometimes I also love to feel like a tourist in my own city. The neighborhood of Canido (Ferrol) is one of those magical corners that I have fallen in love with since the day I moved here, its walls are full of art and its "meninas" full of messages. To hang out, comfortable shoes, my jeans, and this wonderfull and special cape. Happy week! :)

----

Encántame relaxarme os domingos. Un bo plan para min é rematar o día cun bo baño (contando sempre cunha bomba de Lush), pero outro infalible é, sen dúbida, un bo paseo. Gústame aproveitar ó tempo libre visitando sitios ós que polo xeral non podo ir, aínda que as veces tamén me apetece ser turista na miña propia cidade. O barrio de Canido (Ferrol) é un deses rencuchos máxicos que me ten namorada dende o día que me mudei aquí, os seus muros están cheos de arte e as súas meninas cheas de mensaxes. Para percorrelo, un calzado cómodo, uns jeans, e esta capa tan especial. ¡Boa semana! :)




Cape : Bershka
Jumper : Suiteblanco
Jeans : Pull&Bear
Sneakers : Adidas
Sunglasses : Zara
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario